.

NU PLECA SINGUR LA DRUM! IA-TI O REMORCA!

- Recomandari pentru o buna utilizare si functionare!

Cauta  



Friday, December 12, 2014, 03:51 AM ( 878 afisari )  - Postat de: Admin
1. Priza electrica a remorcii
In Uniunea Europeana cele mai multe remorci sunt fabricate cu priza de 7 pini. Acesta este un sistem standard caruia i se conformeaza toti producatorii de remorci din Europa.

Daca masina Dvs. are montat un carlig tip “bila” (50mm) cu priza ce respecta standardele U.E. atunci ancorarea remorcii si conectarea prizei se realizeaza simplu si rapid, asigurand o functionare electrica impecabila si o siguranta maxima.

ATENTIE! Evitati sa lasati priza remorcii in apa sau pe jos (cand remorca nu e folosita). O priza curata si uscata va asigura un sistem electric bine functional al masinii si al remorcii.

*Pentru partea electrica a masinii va rugam sa apelati la un electrician autorizat;

2. Verificati inainte de calatorie:
a) Actele masinii si actele remorcii. Verificati ca asigurarea este valabila si Inspectia Tehnica Periodica (I.T.P.) a remorcii si masinii este la zi;
b) Presiunea rotilor la masina si remorca este corecta;
c) Remorca este bine ancorata de carligul masinii;
d) Priza electrica este conectata corect, toate luminile functioneaza si nu exista fire electrice care atarna sau ating solul;
e) Sistemul de franare al masinii functioneaza;
f) Incarcatura/marfa este pozitionata echilibrat pe remorca si este bine ancorata cu chingi;
g) Oglinzile masinii sunt bine reglate si aveti vizibilitatea remorcii;
h) Roata de sustinere a remorcii (roata de manevra, mica) este ridicata si ancorata de remorca.

3. Sugestii de siguranta in tractarea remorcii:
a) Conduceti cu o viteza moderata. Ramaneti in limita capacitatii Dvs. de a controla vehicolul;
b) Evitati sa opriti brusc. Daca remorca incepe sa vibreze este necesar sa reduceti viteza intr-un mod lent.
c) Evitati manevrele, virajele bruste si rapide;
d) Incetiniti pe drumurile cu gropi si la traversarile de cai ferate;
e) Luati curbele larg, permitand viraje ample. Incetiniti inainte de a intra intr-o curba.
f) Pentru a mentine controlul in situatiile de schimare a presiunii si directiei aerului cauzate de interesectarea cu vehicole mari (TIR-uri) luati piciorul de pe acceleratie si tineti strans de volan;
g) Permiteti o distanta suficienta in cazul franarii cauzata de sarcina suplimentara a remorcii;
h) Anticipati intotdeauna traseul si actiunile Dvs. Ideal este sa folositi frana de motor;
i) Inainte de a da cu spatele, coborati din masina sa va asigurati si sa vedeti locul in care veti face manevra.
Daca este posibil apelati la o alta persoana sa va ghideze.

ATENTIE! Niciodata nu dati cu spatele tractand o remorca fara sa va asigurati! Exista un “punct mort” extrem de mare si vizibilitatea este foarte redusa. Astfel veti putea evita accidentele.

4. Sugestii de ancorare cu chingi:
a) Scopul ancorarii/legarii unui obiect sau a incarcaturii pe o remorca este de a le transforma pe cele 2: marfa si remorca – intr-o singura unitate solida. Avand in vedere acest obiectiv vom evita accidentele si deteriorarea incarcaturii transportate;
b) Pozitionati incarcatura intr-un mod echilibrat, uniform pe intreaga suprafata a remorcii;
c) Ideal este sa ancorati marfa in 4 puncte localizate simetric;
d) Daca transportati un vehicol va sugeram sa legatzi/ancorati rotile/suspensiile;
e) Folositi chingi drepte si intregi, fara noduri si rupturi;
f) Incarcatura TREBUIE sa fie IMOBILA inainte de a pleca la drum;
g) Faceti opriri ocazionale pe traseu pentru a verifica siguranta ancorarii incarcaturii.

<inapoi | 1 | 2 | inaine> La sfarsit>>


Locatie:

Tara:Romania
Oras:Dr. Tr. Severin
Judet:Mehedinti
Strada:Aurelian, Nr. 10
Scaueru Gheorghe

Telefon:


Fax:

  • 0252 31 64 07
  • AutoMobileScaueru.ro © Toate drepturile rezervate.

    HTML Hit Counter
    HTML Hit Counter Statistici unice